vrijdag 6 januari 2012

Interieur verwijderen

Gister overdag eindelijk écht kunnen beginnen met de auto.
Door drukte van werk en sociale verplichtingen was ik hier immers nog niet aan toe gekomen.

Ik moet zo snel mogelijk de donorauto uit elkaar hebben, deze staat nu binnen door de vriendelijkheid van de verhuurder.
Eerst wilde ik echter het interieur uit mijn auto, aangezien ik binnenkort een nieuw bekleed interieur haal, waarbij je je eigen interieur in dient te leveren.
Binnenkort dus beginnen om de donor zo snel mogelijk leeg te hebben en dan uit elkaar te halen.

Yes! de bank eruit (:

Nou, dat ziet er toch niet zo heel slecht uit?

O.. Wacht, toch wel..

Resultaat van een middagje werken
En nog een keer het resultaat
Tijdens het demonteren liep ik vast op de raamzwengels, inmiddels, mbv de exploded views in de onderdeelboeken, te weten gekomen hoe ze los moeten.
Dit rest daar dan nog van.


Dan deze schone zweedse nog..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten